Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Το ξέσπασμα Ηρακλειώτισσας που έχει φτάσει σε απόγνωση και αναζητά την...ελπίδα

"Τα στομάχια των παιδιών μου πονάνε από την πείνα. Μου ζητάνε κατι για πρωινό και δεν έχω τίποτα στα ντουλάπια. Εχω φτάσει στα πρόθυρα της αυτοκτονίας", λέει στο CretePlus.gr μια Ηρακλειωτισσα, μητέρα τριών παιδιών!
Η απόγνωση της την "πνίγει". Η ίδια, όπως λέει στο CretePlus.gr
είναι άνεργη, όπως και ο σύζυγος της. 
Αποτέλεσμα αυτής της μακροχρόνιας κατάστασης είναι να έχει φτάσει στο απροχώρητο. "Είμαστε άνεργοι και οι δύο γονείς, αν και ψάχνουμε για δουλεια. Την ίδια ώρα τα προβληματα διογκώνονται. Εχω τρία παιδιά, δύο αγόρια και ένα κοριτσι 10, 9 και 3 χρονών. Αυτή τη στιγμή στο σπίτι έχω μόνο φακές, μακαρόνια και ρύζι. Δεν έχω χρήματα για να κάνω τίποτα", αναφέρει με πονο ψυχής.
Η κίνηση της να δημοσιοποιήσει το πρόβλημα της ήρθε ως εσχατη λύση, αφού βλέπει πως η οικονομική της καταστασης χειροτερτεύει, τη στιγμή που το επόμενο διάστημα το ένα παιδί θα πρέπει να χειρουργηθεί στο "Παίδων".
"Ζούμε στη Βιομηχανικη περιοχή, στο σπίτι που μας άφησε ο πεθερός μου. Αλλιώς τώρα θα είμασταν στο δρομο. Όταν ξεκίνησε η κρίση στην Ελλάδα, πήραμε την απόφαση και πήγαμε στην Κύπρο. Εκεί εργαστήκαμε για λίγο, μέχρι που "χτυπησε" και εκεί η κρίση. Όταν φτάσαμε στο σημείο να τρεφόμαστε από τα συσσίτια της Εκκλησίας, επιστρέψαμε στο Ηρακλειο", επισημαίνει και διευκρινίζει πως αυτό που θέλει είναι να εργαστεί
Όμως, λόγω της κατάστασης της, δέχεται και οποιαδήποτε άλλη βοήθεια, όπως τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης.
"Εχω επισκεφθεί το Δήμο Ηρακλείου, το Εργατικό Κέντρο και όποιον άλλο μπορεί να βοηθήσει. Είμαι 35 χρονών και νιώθω 50 από το ψυχολογικό βάρος. Και πως να μη νιώθω, όταν με παίρνουν από το σχολείο και μου λενε πως το στομάχι των παιδιών μου πονάει. Ένας πόνος που ξέρω ότι είναι από την πείνα", καταλήγει η Γ.Κ. η οποία δεν αποκαλύπτει το όνομα της από περηφάνια.
Όποιος επιθυμεί να συνδράμει, μπορεί να επικοινωνεί στο τηλεφωνο της οικογένειας, το 6946761868

CretePlus.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου