Read more: http://www.mybloggerstuff.com/2013/08/add-facebook-open-graph-metadata-in-blogger.html#ixzz3mgVXLk8t

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Μήνυση Σαμαρά σε Χαϊκάλη

Μήνυση κατά του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Παύλου Χαϊκάλη καταθέτει άμεσα ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μετά τα όσα ισχυρίστηκε απόψε ο κ. Χαϊκάλης σε συνέντευξή του στο δελτίο ειδήσεων του Mega.
Ερωτηθείς για λογαριασμό ποίου ο Γιώργος Αποστολόπουλος του προσέφερε 2-3 εκατ.ευρώ για να ψηφίσει Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο Παύλος Χαϊκάλης τόνισε:
«Για ποιον ενεργούσε ξέρω, μου έχει πει και πολιτικό πρόσωπο πολύ υψηλό και κάποιο όνομα τραπεζίτη, που είχαν σχέση με τον πρωθυπουργό».
Η δήλωση αυτή του κ. Χαϊκάλη προκάλεσε την αντίδραση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά. Ο πρωθυπουργός καταθέτει άμεσα μήνυση κατά του κ. Χαϊκάλη και ζητά την παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών.
«Η απόλυτη συκοφαντία και αθλιότητα στην κορύφωσή τους», αναφέρεται σε ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού σχετικά με όσα είπε απόψε ο κ. Παύλος Χαϊκάλης στον τηλεοπτικό σταθμό «Mega».
«Ο Πρωθυπουργός καταθέτει άμεσα μήνυση και ζητά την παρέμβαση των εισαγγελικών αρχών», αναφέρεται στην ανακοίνωση από το γραφείο Τύπου του κ. Σαμαρά.

Χαϊκάλης: Εγώ κοιμάμαι ήσυχος με τη συνείδησή μου
Καλοπροαίρετα δέχθηκε τη μήνυση του πρωθυπουργού προς το πρόσωπό του ο Παύλος Χαϊκάλης λέγοντας ότι τα όσα κατήγγειλε δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης με τον Αντώνη Σαμαρά.
«Παρ' ότι ο μεσάζων εμπλέκει το όνομα του πρωθυπουργού,εγώ δεν τον κατηγορώ», δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων.
«Δεν ξέρω αν ενέχεται ο πρωθυπουργός. Είναι βλάβη για τον πρωθυπουργό, για το τραπεζικό σύστημα, για τη χώρα. Εγώ τι έπρεπε να κάνω; Να μην κατονομάσω τα στοιχεία στον εισαγγελέα;» συμπλήρωσε ο Παύλος Χαϊκάλης εξηγώντας γιατί προχώρησε στις καταγγελίες περί απόπειρας χρηματισμού του.
Πρόσθεσε ότι τον ίδιο δεν τον φοβίζει η μήνυση από τον πρωθυπουργό και κατέληξε: «Κοιμάμαι ήσυχος με τη συνείδηση μου». 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου